Home

Bolest kyčle vystřelující do stehna

Bolest stehna: příčiny, léčba a prevenc

1. Někdy do stehna mohou vyzařovat bolesti z jiných částí těla, zejména z kyčelního kloubu z třísel nebo břicha. Často je bolest stehenních svalů způsobena bolestmi kolene, třísel nebo kyčle (například při artróze), protože pacient má tendenci ulevovat bolavému kloubu, což přetěžuje svaly stehna a způsobuje bolest
  2. Píchavá bolest kyčle vystřelující do stehna. KamiTigerAries 18.7.2017 | návštěvník | Středočeský kraj . 1 odpovědí ; Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co může způsobovat píchavé bolesti pravé kyčle vystřelující do prostředka stehna pouze v klidu v leže hlavně v noci téměř každý den už několik měsíců..
  3. Asi 6 měsíců trpím bolestí v oblasti kyčle, která i v posledních 3 měsících začala vystřelovat přes stehno do holeně, a to poslední týden i vsedě. Byla jsem u obvodního lékaře a tem mi řekl, že je to vychýlení v SI skloubení a píchl mi injekci a dal prášky na bolest. Bohužel to nezabralo, jen prášky zmírňují.
  4. Pokud bolest cítíte spíše vně kyčle, na boční straně stehna, nebo vnější straně hýždě, může to znamenat zanícení, nebo jinou poruchu okolních měkkých tkání. Častým omylem bývá, že kyčle bolí vzadu, nebo zboku - v tomto případě je však většinou na vině tzv

Píchavá bolest kyčle vystřelující do stehna - Bolesti

V počátečním stádiu onemocnění kyčel bolí pouze při zátěži. Bolest vystřeluje do oblasti třísel, bederní částí páteře i do kolenního kloubu. Postupem času se však příznaky zhoršují a bolest se objevuje už jen při pouhém doteku nebo dokonce i v klidu. Typické je i praskání a omezený pohyb. Potíže se. Dobrý večer! Moc bych Vás chtěla poprosit o radu - už asi 2 roky mám opravdu moc velké bolesti levé kyčle vystřelující do stehna i lýtka hlavně v noci - k tomu se přidává i bolest v páteři a ted mi vystřeluje i do břicha ,na dotek mne bolí i svaly po celém stehně